Friday

OCh jag är fortfarande jättedålig på att uppdatera och lägga upp bilder framförallt!

JAG ÄR FÄRDIG  MED MIN BOLERO!! Hurra hurra för mig! Jag är jättenöjd. den fick en söt hjärtknapp där fram med för den var snyggast knäppt och så hade jag n jättefin knapp som mamma köpte till mig i England i somras. (Vårt favoritställe heter The Bead Shop) underbart. bara massa pärlor knappar och smyckegrejer överallt! =D Den hade iaf precis rätt färger för att sitta på min bolero. (pappa om du läser detta så ;))

Min pappa är fin. han lärde sig för ett tag sedan vad en bolero är, men han brukar ändå fråga när man har en tröja över en annan om det är en bolero. <3

JAg fick en amigurumibok av min kkäre make och jag har börjat virka ett stort gosedjur, eller en stor gosegrej iaf. "glad krabat" heter han. någon som har bra stoppningstips?? Vad ska man använd i gosedjur? Detär ju bra tt kunna tvätta dem...

AJa, nu blir det rn smörgås innan ungdomarna kommer.
(och jag hoppas som vanligt på att jag ska få upp bilder snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0