Neeeeej!

Jag är riktgit fett megaförkyld... BUÄÄÄ!

Helgen var riktigt fin=) Först kom S på besök. Det var trevligt! Henne gillar vi. =D

på kvällen åkte jag hem till anna och myste med flickorna, så att säga tjejkväll=) Det var fint. längesedan och roligt. Lina fick föja med hem till soffan när hon missade sin buss, så hon slapp åka så långt på morgonen, och fick åka bil dessutom, vi hade avslutningsfika på Ävetnyret. på kvällen var jag mamma och elias i stan och lyssande på pappa och mina kompisar som hade julkonsert. det var tjusigt och mysigt.

nu är jag trött och hoppas jag få r hämta en kille som vill sova midadag, för då kan jag göra det med. =)

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0