Auktionen avgjord

Jag vet att det är flera av er som velat men inte haft möjlighet att delta, men vem vet, det kommer kanske flera chanser.

Ammi Valfidsson kammar hem sjalen och Bröstcancerfonden är 285 kronor närmare målet.
Jag kontaktar dig med mer information!

Jag har påbörjat flera nya projekt osm jag inte hunnit fota, bland anat en ny sjal till mig. min svarta angel wings får ett bättre hem på lördag då den färdas ända till katrineholm och min  gammelfaster Britta som behöver den bättre.

sockar till både mig och lillkillen har också påbörjats. Elias behöver något att ha i vagnen hos dagmamman mär han sover.. Så det får bli ett par strumpor i restgarn av Fabel=)

Nu. äta något, snart; hem till Signe och få massa tips och hjälp=)

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0