ujja

Jag är verkligen dålig på att uppdatera nuförtiden. känns som att jag har tusen saker just nu... Hnner inte alls hanarbeta så mycket som jag skulle vilja.. men jag har  faktiskt tänkt lägga upp lite bilder idag om uppkopplingen mellan dator och mobil funkar vill säga...

har gjort en fönsterprydnad till Julmarknaden, en egendesignad pepparkaksgubbe, egendesignad ängel och en gris från en amigurumibok. bild på den vill jag få upp=)

Igår bakade jag lussekatter med elias. Det var mysigt. De blev inte alls specielt snygga (nej, ni får inte se några bilder...) men de smakade gott och det ör väl huvudsaken. Även de är till Julmarknaden. Fast jag tänkte bjuda en fin tjej på en senare, så alla får de inte. =)

Igår var det även sångövning till första advent, och det är så roligt, det är synd att vi inte har någon kontinuerlig kör i kyrkan, men det är svårt att få en körledare.. nån som är sugen?

idag blir det gudstjänstordning, och så som sagt, lussebulle med fin flicka.

Hej så länge. Bilder när jag tagit dem.

Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Hamnade här av en slump, ibland hinner man inte blogga- det ska man bara göra när man har tid och lust- nu ska jag kika runt här inne lite :)

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-24 @ 20:43:40
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0