ujja

Är sådär lite måndagsseg. hoppas på en clementin.

Det var några dar sen och gissa vad?? CITRONEN är FÄRDIG! =D Den är så himla himla snygg, och jag bara måste göra en till, för jag ska ge bort den här... Den grå volangkanten tycker jag gjorde väldigt mycket på sjalen... Någon som har nåt bra tips på hur man blockar en sjal?? jag är ju lite ny i deytta så jag känner mig lite efter... gjorde ett försök och det verkar ju iofs ha gått hyffsat. men ändå tips kan man inte få för många av.

PÅ ONSDAG GÅR AUKTIONEN UT!! Bjud över 285 annars är den din A.V.! Om ni inte tycker sjalen är värd pengarna så är definitift ändamålet värt varenda öre!

ett litet projekt som kommit till mig nu är små amigurumigrisar i olika storlekar, de ska vara till Julmarknaden.
det blir nog kul. =)

Nu blir det itll att förbereda lite.


Hej så länge!
(kameran är hemma så ni får vänta påå bilder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0