en vanlig torsdag.

Sitter på jobbet och lyssnar på någon slags testmusik. (antar jag för det är killarna som installerar den nya ljudanläggningen som låter och det är minst sagt varierade musikstycken...)

Har haft de fantastiskt roliga arbetsuppgifterna skicka mail, skicka mera mail och skriva scheman idag. och jag har hunnit med ett besök på Hällesåkersskolan, så nu hoppas vi på en anstormning av barn till Minior i Greggereds kapell=)

I eftermiddag är jag och LillaE ensamma hemma för pappa och Faster L ska dona med statistik och vi är inte ett dugg aundsjuka alls faktiskt. möjligen är E avis för att han inte får träffa L.. Jag har också tänkt att jag faktiskt ska hinna llägga upp bilder, men det vet vi ju hir bra det brukar gå, men det måste faktiskt bli skärpning om vi vill ordna våran blogg ja goch lina då måste jag lära mig att lägga upp bilder=)

Nu blir det några fler mail innan det är dags att åka hemmåt. =)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0