Lite...

... hur ska jag säga... Fascinerad. det är nog rätt ord.

folk jag inte har en aning om vilka de är tittar hit. ibland undrar man ju, men jaja. det är en historia man kan få höra om man vill en annan gång.

igår var jag kvar på jobbet till 22:30 för att kopiera infogrejer till skolorna. jag är ju inget proffs och med en sådärfantastisk skkrivare kan man ju inte begära för mycket, men jag tycker det blev helt okej.

pappa hade hittat ett Vitt arkiv i lägenheten igår och det underlättar ju en del. nu vet vi lite hur hon ville ha det. det är bra.

Idag blir det mycket jobb. först ut till skolorna och sedan planering av äventyret ikväll. måste hinna ikapp med lite administration idag eller imorn förmiddag. på fredag lördag åker vi till Öckerö för att ha visionsdagar och på söndag är jag LEDIG! då ska jag och Lilla E åka med m+p till farmors lgh och se vad vi kan göra....

Nu blir det kaffe på det och sen får jag åka!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0