sådärja

Nu är jag hemma. det känns skönt men också lite tomt. jag har trivts på konferensen, men jag hade nog inte orkat mer i alla fall. =)

jag har sovit. det var välsignat. nu är det bara att jobba på=) ikväll har vi musikalmöte och öppen kyrka. jag har funderat på det där med den öppna kyrkan. hur öppen är den? vem kommer dit? Jag menar inte att det inte är bra att våra egna ungdomar vill vara där, men hur mycket väggar har och ska våra fredagar ha? något att fundera på.

imorgon är vi lediga och på söndag är det söndagsskola. det är ju en superviktig verksamhet och jag skulle behöva rannsaka mig själv i hur mycket egagemang jag lägger ner i den. kan jag göra mer för söndagsskolan? vad och hur? något att fundera på.

nu blir det visst till att slänga ut julgranen innan jobbet. så jag får gå och göra det nu, så kan jag sätta mig med lite bilder och dylikt en stund sedan.

jag har en del projekt jag vill visa också=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0